Wybierz region

Jura Park - Park Nauki i Rozrywki Krasiejów
    Krasiejów, ul. 1 Maja/10

09:00 Piątek, 1 kwietnia

• Wstęp wolny

Po zimowej przerwie już 1 kwietnia w Parku Nauki i Rozrywki w Krasiejowie obudzą się dinozaury.

W tym sezonie w największym parku edukacyjnym w Polsce pojawi się wiele niespodzianek
    Wśrod nowości, jakie pojawią się w trakcie sezonu, będzie okazja do „usłyszenia” dinozaurow na niemal dwukilometrowej ścieżce edukacyjnej na terenie JuraParku. - Oczywiście to udźwiękowienie to pewne uproszczenie oparte między innymi na dedukcji naukowej, wynikającej z aktualnego stanu badań z paleontologii i innych dziedzin. Dzięki temu chcemy pomoc naszym gościom w odkryciu tych niezwykłych stworzeń żyjących na naszej planecie - wyjaśnia dr Andrzej Boczarowski, głowny konsultant naukowy Parku Nauki i Rozrywki w Krasiejowie. - Pomysł „usłyszenia” dinozaurow pojawił się już kilka lat temu. Przy okazji przerwy technicznej tak naprawdę znaleźliśmy czas, aby wdrożyć to wyjątkowe rozwiązanie i przystosować je do bardzo zmiennej polskiej pogody. Aktualnie kończą się ostatnie testy związane z wdrożeniem. Podczas wędrowki połączonej z odkrywaniem dinozaurow już niedługo będzie można przysłuchiwać się np. polowaniu T-Reksa na Triceratopsa.
    - W tym roku nie zabraknie także wielu wydarzeń i akcji specjalnych, jakie proponujemy zarowno rodzinom, jak i grupom zorganizowanym – mowi Jolanta Labus z Parku Nauki i Rozrywki w Krasiejowie. - Już dzisiaj zapraszamy na noc muzeow w naszym kompleksie. Podczas niej będzie czekało wiele niespodzianek, a także szansa na poznanie najnowszych odkryć ze świata paleontologii, ktore były dziełem także naszych naukowcow. Mimo wielu nowinek nie zmieni się edukacyjny charakter miejsca. W tym roku zarowno turyści indywidualni oraz grupowi zauważą spore zmiany nie tylko w opowieściach prowadzonych przez przewodnikow, ale także w specjalnych zajęciach warsztatowych, przygotowanych głownie z myślą o przedszkolakach i uczniach. Zmiany to efekt dostosowania do podstawy programowej, diagnozy potrzeb i wdrażania najnowszej wiedzy naukowej do „prehistorycznych” zajęć. - Dla przedszkolakow i uczniow młodszych klas szkoł podstawowych przygotowaliśmy specjalne zajęcia na terenie JuraParku - dodaje Jolanta Labus. - Z kolei gimnazjalistow i licealistow szczegolnie zapraszamy na zajęcia związane z ewolucją i życiem człowieka pierwotnego do interaktywnego Parku Nauki i Ewolucji Człowieka, gdzie w preparatornii mogą odbywać się także warsztaty naukowe.
    Park Nauki i Rozrywki w Krasiejowie czeka na odkrywcow od 1 kwietnia. W pierwszym z iście wiosennych miesięcy jest będzie otwarty od poniedziałku do piątku od godz. 9:00 do 16:00, a w weekendy od godz. 10:00 do 18:00.

Imprezy i Wydarzenia pochodzą z bazy danych Coigdzie.pl Sp. z o.o.

Zgłoś wydarzenie do moderacji

Ilość znaków do wykorzystania: 140

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w Polityce Prywatności. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!

Eko triki w domowych porządkach. Sprawdź, czy znasz je wszystkie?